Бях тръгнал да те успокоявам, защото е нормално да смениш носачи, накладки, дискове, някой лагер, алабала (аз ги смених за 12000км.). И още неща имам за сменяне. Все пак тая кола се продава не, защото е много яка и собственика е искал да я продаде без забележки. Ама при тебе е кофти положението. Карък си. Нищо, да не ти дреме. Аз като си купувам кола винаги първо преглеждам колко струват основните ремонти, най-скъпите части и т.н. и си се подготвям психически да хапна голямото дърво. Пък каквото сабя покаже. Важното е, че сега ще я направиш, ще и се покефиш и за следващата ще си убил каръка.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Да се смея ли или да плача...?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеВиждаш ли колко бях прав като казах, че да се хвърлят излишни пари за джанти, тунинг, гЪзови уредби и прочее по автомобил на старо е глупавоКолко ти искат за основният ремонт?
Иначе колегата е прав че е по добрия вариант да си направи двгто веднъж завинаги, и да знае че там поне няма проблеми....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ферарист кажи ми моля те, при евентуална смяна с 1,8 мотор после трябва да ходя на технотестове и пак да минавам през тунелите на КАТ ли? Разясни ми малко схемата...Още се чудя какво да правя...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеНе забравяй че Фиат 500 се сглобява в Полша, и въпреки бутиковият му изглед съм много скептичен относно качеството, т.е. предполагам ще има същите слабости като Сейчентото и Чинкуечентото умножени по две. Последното нещо в което може да ме обвините е опелджииство, при положение че от 8 години карам нонстоп италиански коли, но за София трябва каруца - проста и евтина...
Точно завода в Тихи, Полша, в момента дава най-високо качество в целия концерн Фиат.
По време на продължителния тест от 100 000 км на Аутобилд Фиат Панда 1.2 се представи повече от чудесно - единствената повреда е датчика за нивото на спирачната течност и още някаква абсолютна дреболия.
В момента тече 100 000 км тест на Фиат 500 1.4 16V - досега е навъртял 55 000 км и не е показал АБСОЛЮТНО НИКАКВИ ДЕФЕКТИ - немците са се втрещили.
Щото Алфа 159 SW 2.4 JTDM фърли матор на 20 000 км - хубавата новина е, че втория матор е издържал до края на 100 000 км тест като пич.Last edited by pinko; d.m.y г., 20:53.
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеФерарист кажи ми моля те, при евентуална смяна с 1,8 мотор после трябва да ходя на технотестове и пак да минавам през тунелите на КАТ ли? Разясни ми малко схемата...Още се чудя какво да правя..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПа откъде да знам - аз лично ако, и като си сложа 2.5 няма да минавам никъде, доколкото знам ако продаваш колата при рег следващия собственик няма да му гледат номера на двг, но не знам колко съм прав.....трябва някой по компетентен да питаш......sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Мда, колата си влиза легално, предната Алфа, тоя дето я взе цялата я регистрира преди седмица, и никакви ядове.....има всичко необходимо.....а ти например го взимаш, аз ти давам целия документ все едно взимаш цялата кола, на мен няма да ми трябва така или иначе.....
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеГледат го , и не само ами те карат да го почистиш със специален спрей и шкурка, за да се вижда по добре.Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:18."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ми да ти кажа, тази като я взех от СТЗ , в КАТ София ме караха да и търкам номера на двигателя с една пръчка и парцалче , че заврян там където слънце не огрява...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Ами като регистрирах последната си кола, беше вече регистрирана в бг. но на опашката чакаха и коли нов внос за които се отнасяше същото, а именно добре почистен номер на двигатела.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщениеФиат Панда 1.2 се представи повече от чудесно...
Comment
Comment